Geoblog.pl    Malutek    Podróże    2010 Kanada    "Piktograficzne" trasy.

"Piktograficzne" trasy.

Kanada
Kanada, Canmore

Dzisiaj mielismy jechac do Lake Louis ale poniewaz co chwile padalo i niebo bylo pelne chmur a Lake Louis wymaga slonca zeby zrobic wrazenie zrezygnowalismy z wyjazdu do parku i zrobilismy dwie trasy niedaleko Canmore.
Pierwsza - Grotto Canyon. Zaraz na poczatku trasy spotkalismy 3 Kanadyjki i Niemca, ktorzy przygotowywali trase wycieczki dla dzieciakow i razem z nimi poszlismy w gore wawozu. Trasa przyjemna, niestety nie udalo nam sie odszukac piktogramow, ktore podobno tam sa. Wszystkiego ca 3 godziny w dwie strony po kamieniach w potoku. Ze zwierzatek znalezlismy tylko odcisniety w wyschnietym blocie slad misia :-)
Druga - Grassi Lake. Na poludniowy zachod od Canmore w gore. Dwa sliczne jeziorka, ktorych okolica jest rajem dla wspinaczy, wszystkie sciany wokol jeziorek byly "oblepione" przez wspinaczy. W sumie poltorej godziny w dwie strony z odpoczynkiem na gorze.

Jutro ma byc slonce wiec bierzemy sie za Lake Louis.